måndag 13 oktober 2014


Mina fina vänner i Negling skolan 
Den hästa skolan i hela världen 


Det här är min Mamma och hon är helt underbar på alla sätt. Jag gillar henne så mycket. Hon har så mycket kärlek att ge. Det gör hon så bra. I love it. Den bästa Mamma jag vet. Jag kommer alltid att finns för dig. Tack att du finns. Men det kommer inte närmer än den andra person som jag gillar så mycket. Hon heter Pernilla Magnusson. En sån härlig tjej som man kan få och båda dom är så snygga. Vilka snygga brudar dom är.  Dom har allt och jag älskar dom i mitt hela mitt hjärta. Så mycket glädje har dom. Jag lillar det. 

Hoppas alla läser detta och skriv gärna. Det värmer. 

Ha en underbar kväll alla ni. 

Kram från världens bästa Ellinor färnert  



4 kommentarer:

  1. Hej Elli!
    Härliga tjejer och vilken fin blogg du har. Nu har jag läst alla inlägg :-)
    Du är speciell, speciellt härlig!
    Kram,
    (Skota Hem-)Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tack så mycket. Härligt. Tack. Kram Ellinor

      Radera
    2. Hej söta Ellie!
      Så fint du skriver, jag är lycklig och glad över att ha dig som vän. Jag"lillar" dig❤️Puss och kram från Berni��

      Radera
    3. Hej. Tack. Söta Berni ❤️ Detsamma finaste du. Jag lillar dig med ❤️❤️❤️ Kram

      Radera