onsdag 8 oktober 2014

Mina kontakt kompisar Zandra Rasmus 


Mina kontakt personer heter Zandra Liden och Rasmus Modeen. Dom är helt underbara personer. Den första jag kännde var den bästa Zandra. Hon är så fantastik. Så ödmjuk som person. Hon är den bästa i mitt liv. I love it. Den andra jag kännde var den bästa Rasmus. Han är så härlig på alla sätt. Vi har haft jätte kul tillsammans. Vi har varit på Berns och varit på idol och mer roliga saker med dom. Det har varit väldigt trevlig att vara med dom underbara personer som dom. Dom har gett mitt liv så mycket. Det är det bästa av allt. Allt dom gör för mig gör att jag får bra självfortoende. 

Hoppas ni alla läser det och skriv gärna till mig. Det värmer så mycket. All kärlek till er. 

Ha en underbar kväll. 


Varm kram från världens bästa Ellinor Färnert 

3 kommentarer:

  1. Heja Elli ! Vad fint du skriver och toppen att du har så kanonbra kontaktpersoner, det är guld :) Kram Sofia E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Du med. Du är fin med. Tack. Du med. Härligt. Kram

      Radera
  2. Hej Ellinor
    Vilka fantastiska kontakt personer du har och en underbar blogg.
    Kram Susanne

    SvaraRadera