tisdag 7 oktober 2014




Allsång på skansen med Familj och Vänner 


I sommar har jag varit med min familj och en vän med oss på Allsång på skansen. Vi fick VIP platser och fick platser nära scen på Allsång på skansen. Dom som var på scen som spelade är Alcazar Panetoz och många fler. Sen gick jag och letade efter Kenny vid bakom scen. Men först såg jag Andreas Lundstedt som gick ut och hälsade på fansen. Mamma, Elsa och Mallan såg Andreas och Marie sa till han, var är min älsta dotter Ellinor. Andreas sa att hon gick in bakom scen och letade efter Tess. Så vi gick in där och minglade och fick en bärs. Jag såg Lina Hedlund och hon sa Hej Elli  hur mår du. .Jag sa Tack jag mår jätte bra. Sen frågade jag henne var är Tess. Lina sa ska jag hämta in henne till dig. Jag sa ja gör det. Tess såg mig och sa Hej Ellinor Hur är det med dig md dig Ellinor och fick en kram sen. Jag fick ta två bilder på dom och mycket kramar,hälsade på Kenny. Han sa Ellinor How are you. Jag sa det är bra tack Och jag och Tess sjöng ja må han leva till han och fick ett armband som jag har gjort. Han tackade så mycket och sen sa jag hej då till Alcazar och hej då till Kenny med. pappa hämtade oss med bil sen. Det var min sommar på Allsången. Det var en härlig kväll på allsången och vi var jätte nöjda. Bästa dan i mitt liv. 

Hoppas ni läser detta och hoppa ni gillar det. Ha en underbar kväll 

Massor kärlek till er 

kram från världens bästa Ellinor färnert 
Godnatt och sov gott 
































4 kommentarer:

  1. Victoria Strömer10/08/2014 04:42:00 fm

    Hej Elli!
    Gud vad du skriver bra, och det låter som att det var en riktig super-dag!
    Kram på dig
    //Victoria Strömer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Ja det
      Var så
      Kul. Tack.

      Radera
  2. Vilken fantastisk dag och du skriver så det nästan känns som man var med, härligt! 1000 kramar från anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det känns så för mig med. Det var så kul. Ja tack. Detsamma. 200 kramar ellinor f

      Radera