söndag 5 oktober 2014

Älskade Gunnar 
Älskade Elsa

Ett minne för livet är ni. Jag gillar er jätte mycket för varje gång jag ser er. Det här är min familj och min mamma är med såklart. Min familj betyder väldigt mycket för mig. Dom har allt som familj.  Dom har stöttat mig hjälpt mig på alla sätt. Jag vill bara säga till er att jag gillar er så mycket. Ni har fångat mitt hjärta. Jag har inga ord jag kan förklara hur mycket jag älskar er. Allt ni gör för mig det är så härligt. Ni finns här för mig. Tack att ni finns. 💙💛💚❤️💜😘😘😍😍💃💞💖

Hoppas ni gillar och skriv gärna till mig. Det värmer. 

Ha en underbar dag.  

Kram från världens bästa Ellinor f 


2 kommentarer:

  1. Kärlek o respekt till dig Ellinor! Du är en glädje att följa ditt liv o allt du gör. Jag älskar dig till måne o tillbaka! ❤️

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera