tisdag 6 januari 2015

Hej Kära bloggläsare 

Det här är jag och min gudbarn i Negling skolan och en klass kompis är med där. Min Mamma Marie jobbar i Negling skolan måndag till fredag. Så då kom jag på att jag vill prova på där i Negling. Jag har jobbat i höstlovet påsklovet och sportlovet i neglinge. Det känns jätte bra och blev varmt välkommen där. Jag är jätte glad för allt. Först vill jag säga till er underbara personal tack så mycket att jag fick komma och jobba med er och ni är så snälla mot mig. All kärlek till er och varm kram till er. Vill bara säga ett stort tack och ha ett bra år 2015. Sprid all kärlek och värme och hoppas att vi ses snart igen. 


Ha en bra dag. Ni är bäst och så underbara. 

❤️❤️❤️❤️😘😘😘😍😍 

Kram från världens bästa 

Ellinor Färnert 


1 kommentar:

  1. Hej Ellinor!
    Vilken fin blogg du har! Roligt att du fått träffa Alcazar!
    Kram Elina

    SvaraRadera