måndag 7 december 2015

      Hej kära bloggläsare    

Idag var det en speciell dag idag i min skola. Jag fick träffa Madeline Stuart som är en super modell. Det var så kul att träffa henne. Vi var på Konstfack och åt lunch med Madeline Stuart och sen gick vi till kung saga och tog massor av bilder och sen hade vi disco 🌐🌐. Jag kände mig lite nervös men allt gick såååå bra. Jag är så stolt över mig själv. Jag kan inte fatta att jag träffade en kändis som du Madeline som är så modig och vilken stjärna du är. Jag vill jätte gärna träffa dig igen. Vi hade disco 🌐. Tack för din fantastiska dans Madeline. Du har så mycket glädje. Lycka till i framtiden med din super modell. Du får en varm kram. ❤️❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘👍👏👌

Kram 
Från 
Världens bästa Ellinor 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar