lördag 19 september 2015

                                                              Hej mina finaste bloggläsare


Jag har världens bästa Mamma. Hon är allt för mig och vi ha haft jätte kul roligt tillsammans. Vad skulle jag göra utan dig älskade Mamma. Love you very much. Det finns igen som du som fixar allt för mig och du har så mycket kärlek och glädje i dig. Jag vet att du lillar mig och det vet jag om. Tack för att du finns här för mig. All lycka i framtiden och sprid din glädje och kärlek vidare. Det är du så värd. Även att vi bråkar och tjatar så är du den bästa Mamma för alltid. You are My lite and she is a best mum in the world. Love yo mammi och tack så mycket att du följer med till Alcazar varje dag. Det betyder mycket för mig. You go girl. Du är stark och modig och så mycket kärlek vid din sida. Vi i familjen älskar dig som du är och kommer alltid vara det. ❤️❤️❤️❤️😘😘😘

Varma kramar från
världens bästa Ellinor

                                                                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar