måndag 20 juli 2015

                                                                      Kära bloggläsare


Nu är jag tillbaka till Glitterbloggen. Nu kommer jag vara mer aktiv på min blogg. Tack alla ni som läser min Glitterblogg. Det värmer. I lördags har jag och Marie varit i sommarkrysset och på pop hause hotel där Andereas Lundstet DJ där. Jag fick en 🍻 där. Bästa kvällen 4ever. Sen gick vi till grönan i sommarkrysset. Min förebild var med där. Kenny är sååå snygg och jag gillar honom jätte mycket och även Tess var där. Det var sjukt kul att få träffa henne på grönan. Ett minne för livet. Tack för ni finns här för mig underbara Tess och Kenny. We Love you. Vi ses snart igen och vi ses på Skansen. Lycka till. Ni är bäst. Älskar er mycket.


Kram från

Världens Sötaste Ellinor Färnert

                                                                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar