torsdag 28 maj 2015

                                                                           kära bloggläsare
                                                                             

Snart tar min syster studenten i år den 3 juni. Jag är mer än stolt över dig och jag gillar dig jätte mycket och kommer alltid vara det. Vi har haft väldigt roligt tillsammans. Jag kommer alltid att finns här för dig. Du ger mig all glädje och kärlek för hela min familj. Vi älskar dig jorden tillbaka. Du finns i mitt hjärta. Det är samma sak för dig Mamma. Du är den bästa Mamma för alltid och det är sant. I love you very much. Tack för att jag har er som Mamma och syster.

Kram från världens bästa Ellinor Färnert
                                                                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar